30/08/1390-12:30

اردوی راهیان نور

گزارشی از سفر به مناطق عملیاتی در طرح راهیان نور سال 1390

درتاریخ 21 آبان90 كليه‌ي دانش‌آموزان پايه دوم دبيرستان غيردولتي الغدير بابل بهتعداد 90 نفر در قالب «راهيان نور- درس آمادگي دفاعي- مرحله سوم- مناطق عملياتي جنوب» در جمعیت 400 نفره راهی انديمشك، اردوگاه شهيد جعفرزاده شدند.

پس از پذيرش به دیدن جايگاه يادمان شهدا و نمايشگاه آثار دفاع مقدس رفتند. بعد از استقرار در خوابگاه‌ و توجيه برنامه‌ها از سوي برادران سپاه پاسداران و اجراي نماز جماعت و صرف ناهار تا ساعت 2 بعدازظهر به استراحت پرداختند و بازدید از عمليات فتح‌المبين در شوش و سپس به زيارت قبر پيامبر دانيال نبي برنامه‌های دیگر این سفر بود. پس ازقرائت نماز جماعت در مسجد مزار دانيال‌نبی به اردوگاه «شهيد جعفرزاده» انديمشك بازگشته و پس از صرف شام برنامه‌ی رزم شب که شامل 2 كيلومتر راهپيمائي شبانه و مختصر استراحت و 4:30 صبح برپا می‌باشد.

محل استقرار بعدی اهواز - منطقه‌ی عملیاتی شلمچه در جنوبي‌ترين بخش استان خوزستان

ساعت12 ظهر به مسجد شلمچه رفته و بعد از اقامه‌ی نماز جماعت، راويان فتح به تشریح موقعيت جغرافيايي شلمچه و شهداي آن و مبارزات شهيد جهان‌آراء و خيانت بني‌صدر به مردم خرمشهر و شلمچه در آغاز جنگ پرداختند. پس از صرف ناهار در منطقه، ساعت 6:20شب دانش‌آموزان به انديمشك و از آنجا بعد از نماز جماعت ساعت 8 شب به سمت مازندارن حرکت کردند. سه‌شنبه ساعت 13:30 به دبيرستان غيردولتي الغدير رسيديم.

با تشکر و آرزوی موفقیت برای همه عزیزان